Please Click Me

Berhibur Bersama Adik-adik

Friday, May 1, 2009 § 1

Semalam aku bangkit dari tidur agak lewat. mentang2 dah abes exam. sukati aku jah... hahah..
a nite before dat, i already making plan wif Laura n Mel to go out the day after. after i woke up, I dpt msg dari Khairy nak ajak kuar. i'm bet he's getting boring inside his room, since die dah abes paper n member yg slalu hang out ngan dia still exam. dat's y he asking me.. hahaha.. like i'm the least person yg akan die ajak kuar. biarlah.

then i makin plan, asking several ppl to go to, lastly, tinggal me, Khairy n Mel je. Lola dah dump i dah. hampeh punye minah. ktorng janji kuar 2ptg, tp sekali kuar dari gate dekat kol 3. tige2 ktorng jarang naek bas dah skrng, so berminit gak r tnggu bas kat Bukit Gambir, before we decided to do to Sungai Dua. ktorng amek bas kat ctu, transit kat BJ, before sampai Queensbay.

Sampai Queensbay, me n Mel g check ticket, while Khairy g order makanan. ktorng beli wolverine. pastu g Pizza Hut. sampai kat ctu Khairy marah I sebab letak mangkuk kat tempat yg die dah spesifikkan utk letak Pizza.. hahaha, hampeh r mamat tu. then sampai r Pizza, makan makan makan, sembang sembang sembang. most of the time topik perbualan ktorang tentang dunia seni n gossip kat USM. biasak r, kalau dah tige2 yg ade kat ctu jenis self concious. tp topik perbualan terpaksa dirahsiakan, sebab ianya melibatkan skandal n kontroversi terhebat kat USM... hahaha

abes makan n sembang, ktorng terus naek tingkat 3 g GSC. masuk2 je tgk Hall mcm sunyi semacam je. xde org, sedangkan ari tu adalah premiere Wolverine. so far, aku n Khairy berpuas hati ngn cter tu. x tau lah Mel. budak pompuan mane layan sgt Marvel COmics nih. pastu Mel buat lawak. die ckp die nak bwk ktorng tgk cter Barbie lak.. hahah.. Barbie The Return: The Prince Cannot Cry... hahah.. personally aku suke cter wolverine sebab finally dorng wujudkan watak Gambit. sepanjang 3 filem X-men, ni kali pertama diorng wujudkan watak Gambit, seangkan Gambit merupakan lover Rouge n bestfriend Wolverine. n one more thing nape aku suke cter ni, sebab Cyclops nmpk bodoh.. hahaha.. sempat lagi aku gaduh ngan Khairy dlm cinema hall sebab aku kate aku x suke Cyclops. Mel jadi mangsa r kat tgh2 tu. bile nak kuar dari Hall, ktorng nmpk Azri n senior Khairy, nama Zoey ke ape entah. coincidently, sepatotnye Khairy kuar ngan minah tu. biarlah.

Pas tgk wayang ktorng g BJ lak, karaoke. part ni memang best, sebab recently aku ketagih ngan karaoke nih. rase cam nak kuar karaoke je ari2. melalak punye melalak, ktorng blah dari ctu kol 8.40 sebab Khairy nak balik b4 9 katenye. tp time nak balik tu, die bawak ktorng pusing2 BJ lak dah. I ngan Mel oke jeh, die je r yg nak rushing nak balik.

Smpi balik USM, Khairy balik bilik sbb nak anta brg g stor, I n Mel kuar mkn. time ni skali lg Lola dump aku. kate nak mkn same, skali ppk. tinggal aku n Mel je mkn berdue. tp time tu, ktorng manfaatkan ngan baik, sebab ktorng open vault. ktorng ckp the dark side of us yg ktorng biase mls dh nk cter. tp x sumer r. anyway lepas tu, i'm feeling mcm knowing Mel lebih baek than before.

pastu balik bilik, layan internet jap, mandi, tgk movie jap then terus tdo... gtu lah cter semalam, mcm mane aku kuar berjoli ngn adik-adik aku. gmbr x de g, sebab ade kat Mel... hehehe..

jumpak lagi naa...

What's this?

You are currently reading Berhibur Bersama Adik-adik at Hook Up with Syahmi.

meta

§ 1 Response to “Berhibur Bersama Adik-adik”

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...