Please Click Me

Kok and Kenny come visits us

Wednesday, April 29, 2009 § 0

It is a long time ago since i met both of them. ye la, 10 days before study week, I kena chicken Pox. pastu study week, kena uruskan everything yang I tertinggal time MC, termasuk test, l.i sume. then terus exam selama 3 minggu. n malam ni, baru je jumpa dorng balik. rindu giler nak hang out with everybody, especially nak dengar mamat Kok tu membebel. hahaha..

datang2 je, dah ade Pijah, Zawi, Nad n Lola. pastu si Kok datang. Walaweh, he's totally getting weight. muke dah makin tembam n leher dah x jinjang. i tot baru je sebulan lebih x jumpe. he's really gaining weight. datang2 je terus die tanye tentang our planning during cuti nih. satu benda yg aku suke tentang Kok ni, dalam gile2 die, terkeluar gak keseriusan die. then Padil come and after dat Kenny pun datang. Kenny lak x nampak beza sgt, tp die ungkit my Chicken Pox. hahahaha..biarlah. i kan the hottest chicken poxer ever.

lepas tu ktorang duduk lepak2 sambil bercerita. and actually menanti kedatagan Farid Botak. hampeh, die kate die ade fieldtrip arini. tp tibe2 coursemate die lalu belakang meja ktorng scr berjemaah. hmmm. kantoi, mesti mamat tu tdo lam bilik. I pun amek r peluang nih untuk bercerita. i told dirty jokes yang dr.affendy selalu citer kat ktorang. hahaha... lola langsung x leh terima.awawawawa...

walaupun ktorng lepak sekejap je mlm tu, tp aku rase mcm terubat lak rindu sekejap. ye r, since exam nih, sume busy kan. tp sayangnye x sume yg dtg. kan best kalau sumer datang kan. mesti lagi gamat dua tom yam mlm tu...hahahah..past midnite, padil n pijah terus balik, sebab besok dorg ade paper. so xpe r, then x lame pastu steve n cindy dtg. bersembang la lg ktorng. kenny balik dah. kok pulak kusyuk je tgk cter kat TV...

Sebenarnye lama gak aku menanti gathering sebegini. aku tetiba rindu kat sume org. n mlm ni, aku dapat sesuatu. always confident with our own plan. my plan cuti nih, gi l.i kat Johor, then bekerja and 'bekerja' kat ctu. sebelum ni aku ragu2, betol ke x plan aku nih, tp selepas mlm ni, aku jd konfiden. memang aku tercaj sedikit mlm nih. thanks you guys...

dan satu benda aku x puas hati, bile Kok picit biseps aku, n die kate aku dah kendur, tu aku x puas hati. ni yg membuat aku makin terasa nak membina badan nih..hahahha..at least i'm not gaining weight (cross finger hoping it's not)...yayyy..hehehhe...

papepun, i really enjoy myself tonight.hehehe...gosh suddenly aku terkenang my enormous crush tu..wtf..get out from my head. pantang nmpk die, 20 jam lah bayangan die akan melekat dlm kepala otak nih..

rasenye sampai cni lu kot. gud bye, n jumpak lagi naa....

What's this?

You are currently reading Kok and Kenny come visits us at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...