Please Click Me

I Love BamBam a.k.a KBW (pronun KoBaW)

Saturday, September 19, 2009 § 0

Balik USM, aku pun siap2, sebab pastu nak kuar tgk wayang lak ngn Pah sume. Ktorang tgk G-Force (nasib bkn G-Spot). Cter tu mmg best, cume ending die agak simple. Maybe target audience die utk bdk2 je kot. Kuar dr Hall, ktorang terjumpa Matt, Lane n Well. Tadi dorang ade jek ajak aku n Mark g kuar, tp ktorang da janji ngn org lain dulu. Pas abis tgk wayang, ktorang (AKu, Mark, Pah, Akim n Ayu) pegi karok. ktorang dpt amek 8 lagu jek. Aku nyanyi lagu Lelaki Ini n Isabella. Hahaha, saje nak nyanyi lagu tinggi kan. Abis karok, ktorng g mkn Pecal kat Relau. Balik2 USm, aku kate kat Pah aku nak try bawk keta. Pah bagi, tp c MArk pun nak main2 gak. Last2 ktorang bawak la sorang seround kat USM. Balik2 Pah janji nak bg aku drive ptg karang.

Sampai bilik, mandi, aku terus g bilik Mark. Tgk Muvie. Wolverine. SAmbung yg semalam punya. Tp arini ktorng tgk sampai part Gambit lawan ngn Logan jeh..nnt sambung lagi. Pastu ktorang bangkit dari tdor around 12pm camtu arr. Mark ade gathering kol 1230, aku lak nak g Masjid lam 115pm camtu.

Pas Abes solat Jumaat, Pah dtg amek aku kat masjid dan aku bawak keta Pah. Tp sygnye, aku masih ade beberapa kelemahan. Aku nmpknya perlu lebih latihan. Antara kelemahan aku:

  1. Kalau Corner, suka makan jalan
  2. Signal last minit
  3. X sure kat roundabout
  4. Reverse x tgk cermin belakang, tgk side mirror je

Aritu Ezzah bagi aku A-, tp akrng nmpknye Pah mcm da turunkan gred aku. Pah kate cube bwk manual, senang nak test nnt. Balik dari praktis tu, aku bsiap2 nak g BJ, nak beli Sneakers idaman aku (kasut yg aku citer sebelum ni). Aku kuar ngn Helen..


...to be continued...

What's this?

You are currently reading I Love BamBam a.k.a KBW (pronun KoBaW) at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...