Please Click Me

Raise My Weapon, War Has Been Declared

Thursday, November 19, 2009 § 0



I declared once again to you...
Ko dah susahkan idop aku...
Menyeksa aku selama 2 sem nih...
Zon selesa aku dah hilang...
Bodoh sendiri...
Sanggup gadaikan...
Sekarang padan muka...

Mendengar guruh di langit...
Habis air di tempayan dicurahkan...
Mengejar rusa di belantara...
Bini dikebas orang...

Dun expect me to be an angel dis few days...
The devil will out...
Tapi aku tetap manusia...
Aku berusaha untuk rasionalkan...
Angel and Devil inside me...

God helps me to get through this...
Aku x nak tulis panjang2 tentang Tuhan...
Karang orang ingat aku minta tolong dari Tuhan...
Waktu susah jek...
Perlu ker aku nak announce bila masa aku sembahyang...
Bila masa aku berjoli...
Sangat2 tidak perlu...

Perang dah mula, lagi...
Strategi mesti disusun...
Aku yakin...
Aku musti menang lagi kali ni...
Keraskan lagi hati aku...
Freeze...
Batu jah...

Pegi JAHANAM la dengan kemanusiaan...
Aku yang dihina bermuka BABI ni masih lagi bermaruah...
BABI kepada sesiapa yang memBABIkan aku...

YZYZ...

What's this?

You are currently reading Raise My Weapon, War Has Been Declared at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...