Please Click Me

Rindu Kat Something

Tuesday, November 10, 2009 § 0

Arini aku da abes 12 units paper aku untuk sem nih...
Tolak FYP, ada 4 units agi ari Khamis nih...
Frankly, aku da start merindui moment (bkn inertia) aku study...
Arini aku jawab paper Processing...
3 jam punye paper, aku belasah sejam setengah je...
Dapat skrip soalan aku x tunggu lama dah...
Target nak kuar 30min awal...
Sekali terkeluar 1jam lagi awal dari target asal...
Bila buat paper nih...
Terkenang paper Organik Level 2...
Dekat sebulan aku concentrate kat paper tu...
Sekali aku dapat C+ jek...
Orang kata, paper tu mmg susah nak score...
Tapi aku minat...
Sama lah macam paper Processing nih...
Aku minat buat...
Tapi bila da abes nih...
Rase rindu lak...
Dah lah aku selalu tak datang kelas dia...
Especially part Dr. Burn, inorganic...
Rindu Rindu Rindu (bkn kat Dr. Burn ek)...

Hopefully aku boleh dapat at least B untuk paper nih...
Untuk naikkan pointer aku...
Ni la paper harapan aku...

YZYZ...

Processing Boy...

What's this?

You are currently reading Rindu Kat Something at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...