Please Click Me

Too much info to digest today

Tuesday, November 3, 2009 § 0

Banyak sangat benda berlaku arini...
To top it off, aku confess kat somebody, dalam keadaan yang sangat spontan dan direct...
Xde angin suma, tiba2 confess macam tu ja...
Pastu two of my friends involve ngan car accidents...
Having my first paper for this sem...
Xdak duit...
Reorganize sekretariat Rukun Negara...
Penyertaan USM dalam Konvensyen SPeRM terpaksa dibatalkan...
Tak jadi tengok wayang...
Memikirkan pelancaran Rukun Negara...
dan macam2 lagi yang tak terungkap...

Aku x boleh digest too much information...
Nampaknya aku kena jadi emotionless balik la cani...
Or aku terpaksa slow down dulu for the moment...
Rasa macam nak shopping laa...
Tapi duit xdak...
Terpaksa la aku menjadi emotionless...

Bubbye...

YZYZ...

What's this?

You are currently reading Too much info to digest today at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...