Please Click Me

Kesetiaan

Monday, January 11, 2010 § 0

Apa maksud sebenar perkataan ini. Sebelum ni, aku selalu kata aku adalah setia. Aku setia terhadap diri sendiri, orang di sekeliling aku dan terhadap perjuangan aku. Aku takkan berpaling tadah, xkan betray rakan2 aku. Tetapi pada weekend lepas, aku telah mendapat definisi baru bagi kesetiaan.

Kesetiaan itu memang penting terutama di dalam perjuangan kita. Sekiranya kita tidak setia dan membelakangkan perjuangan kita hanya semata-mata untuk kepentingan individu, di mana kita nak meletakkan diri kita?

Tu ahhh...

To sum up, kita haruslah mempunyai kesetiaan terutama terhadap prinsip yang kita pegang sendiri...

Tu ahhh...

YZYZ...

What's this?

You are currently reading Kesetiaan at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...