Please Click Me

Kawan-kawan

Tuesday, February 2, 2010 § 2

too sarcastic if I said, kawan-kawan nih terlalu cepat bertukar ganti... Ada ka best friends forever... Spongebob and Patrick pun kalau dah xda sapa nak lukis xde nye dah nak berkawan-kawan. Macam tu la jugak lam hidup ni kot. Aku kenal terlalu banyak manusia. Berkawan terlalu banyak jenis manusia, tapi xda satu pun yang boleh kata best friends forever... Best friends at the instantaneous times adalah ..haha (maksudnya, best friends pada masa kejadian).. tu ahhh.. very the physics ayat aku. haha

Dulu, aku kononnya rapat ngan Family. Mana2 kuar pun ngn dak2 Family. Karok la, bowling la, muvie la, makan la, clubbing je tak ngan dorang. Declare nih nak kawan sampai bila2. Tapi bila bukak sem, masing2 da start busy, masing2 da ikut haluan masing2... Tu ahhh... Masih ada la jugak beberapa orang yang totok dalam family, tapi bagi aku, aku start rapat ngan rakan2 aspirai plak. Bukan sebab nak lari dari family atau nak buat competition between aspirasi and family. Tapi faktor tugasan membuatkan aku jauh dari family and rapat lak ngan aspirasi. Nanti bila demam election da makin reda, x de dah nak rapat2 ngan rakan aspirasi nih (btw, tahniah sebab menang aritu) pastu rapat ngan manusia2 lain plak. Maybe after this aku akan rapat lak ngan dak2 lab aku, dak2 course aku, sebab ari2 kena masuk lab FYP.

Sebab tu la bila dioffer masuk family beberapa bulan yang silam aku x terus kata iya. Aku diam jek, sebab aku yakin organisasi macam tu x suit and match dengan cara aku berkawan. Aku akan lompat sana, lompat sini dan hanya yang betul2 kawan aku ja yang akan setia di sisi aku. Kawan yang aku maksudkan, xkan lari dari aku bila aku ada masalah. Yang akan setia bersama aku waktu aku sedih, sengkek and down. Tu ahhh...

Tapi apa2 pun, aku hargai setiap kawan yang datang dan pergi dalam hidup aku. Sebab mereka2 nih bagi kesan yang signifikan, kalau x, xkanlah aku kesah sgt nak tulis dalam blog aku nih. Anyway, kepada semua kawan2 aku, aku memang sayang korang suma dan tolong jangan buat choi kat aku sudah...

Hahah...

Tu ahhh...

What's this?

You are currently reading Kawan-kawan at Hook Up with Syahmi.

meta

§ 2 Response to “Kawan-kawan”

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...