Please Click Me

Sudah Terlalu Lama

Thursday, February 11, 2010 § 0



Lama da kot aku x berblog... Nak kata busy, Perdana Menteri lagi busy kot, so to sum up, memang aku x nak tulis blog time tu... Senang cerita kan... Tu ahhh...

Highlight aku kali ni, bukan lah kemenangan besar Aspirasi USM, juga bukan tentang pujian melangit terhadap Majlis dan Teater Rukun Negara, tetapi tentang orang2 di sekeliling aku...

Tugas aku sebagai jentera Pilihanraya telah berakhir terlalu lama. So x payah la kot aku nak bebel sapa2 yang menang n sapa2 yang x berapa nak menang. Terlalu banyak dah orang highlight tentang benda nih...

Nak baca highlight tentang Teater Rukun Negara, klik plak kat sini (Teater Rukun Negara)...
Atau kat sini (From Web Page USM)

So x yah cerita...

Berbalik kepada topik asal (Tu Ahhh, sgt skema ayat)..haha

Lately aku rasa mcm nak tamatkan zaman single aku je. Aku da rasa mcm start nak berawek dan da rasa mcm ready nak ada gelpren. Nmpk pompuan ja, nafsu bulu roma suma naek (kalau dalam Islam, kalau ada tanda mcm ni, aku harus kawen da kot). Lebih2 lagi pas aku jumpa kawan lama aku time kat matrix, nama dia Tobias Javan G. Yangus or kami panggil dia Tobey. Dulu kami n geng2 yang laen suka duduk kumpul ramai2 sambil caka tentang pompuan. Pastu siap buat bet sapa yang akan dpt siapa. Tu ahhh... Very2 high school. Rindu betul aku mau jumpa si Tobey nih. Tiga tahun x jumpa dia dan still macam dulu lagi. Cara dia tengok dan jeling aku pun tetap sama, cuma satu ja (Actually ada dua),

  1. Dia MENARI sekarang, repeat, DIA MENARI sekarang
  2. Dia guna DiGi sudah. Dulu dia paling anti DiGi and kunun setia dengan Celcom.. Hahaha
Anyway best of luck to u Bro... semuga dapat jadi Doktor yang hot di hospital2.. Hahahaha... Kepada bro2 yang laen, bila la boleh jumpa kamurang ahhh.. Aku nak balik ke Borneo pun susah... Hahaha...



Ketika kami jadi fasi. Baru ja abes zaman Matrix.




Tiga Tahun kemudian


Malam tu kalau aku jumpa Mus, lagi la... Pas jumpa member matrix, jumpa lagi member yang melarikan diri dari kampus Induk USM... Issshhh.. Mus bukan reti maok carik mekorg (haha, saja molah ayat2 touching)..ehehe...

Baeklah, setakat ini dulu update... Nanti sambung balik...
Kepada yang mengikuti blog ini, sori la lama x update..eheheh...

Bubbye...

YZYZ



What's this?

You are currently reading Sudah Terlalu Lama at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...