Please Click Me

Perjalanan Kelas Terakhir - Part 3

Saturday, April 10, 2010 § 0

Semalam Khairy mesej ajak kuar diner. Die kata dia sangat letih dan tak kira la nak makan apa. Ye la, member kan nak masuk MASUM, ari2 die training, so malam pun jadi letih... Time tu aku baru pas makan bread n makanan yang ada lam bilik aku.Memang tengah kenyang gler arrr. Tapi sebab member punya pasal, xpe la, kuar je la... Pastu ktorang (Aku, Khairy, Nat and Pah) gi Pecal Lele kat Relau. Tapi diorang x makan pecal lele, dorang makan maggie goreng and koey teow goreng je... Aku lak, minum Teh O Ais Limau je... Aku x tau nak makan ape. Mengidam nak makan something yang sejuk or buah2 je...

Pastu, ktorang x tau nak gi mana. Nat lak kena balik before 11pm. Pastu ktorang buat plan lepak depan Queensbay je. Balik anta Nat and amek BamBam then turunkan aku kat Tekun jap sebab aku nak balik amek duit aku tertinggal lam bilik.

Pastu aku call Khairy, dia suh aku bawak extra stokins, sebab katanya nak gi maen bowling lak. Time tengah tunggu2 tu, Cik Kak Fuzah lak call sebab katanya nak belanja aku makan. Aiks... Aku baru je pas balik dari kedai makan, pastu nak gerak bowling lak... Terpaksa la tolak pelawaan itu... Nanti2 la ekh Cik Kak Fuzah...

Pastu ktorang gerak ke Penang Bowl. Sampai je, tempat tu da penuh. Ktorang masuk lam waiting list and depan ktorang je ade 12 orang agi kot. Ini la kelemahan Penang. Cinema Hall ke, Bowling ke, Shopping Complex ke, Club ke, selalu sesak ngan manusia. Kalau nak tengok movie baru kat Penang ni, memang susah arr nak tengok lam minggu pertama. Selalu je hall penuh... Bosan. Sama la macam main bowling semalam. Bosan. Pastu ktorang ubah venue, main kat BJ je. Kat BJ senang sikit kot, tapi lane very choi. Aku malas ar nak cter pe yang berlaku waktu aku main semalam. Menyakitkan ati jek... Hahah...

Then pas main bowling, ktorang gi karok, walaupun sebenarnya da bosan ngn karok. Tiap2 malam karok, ape x bosan. Tapi sebab Penang ni da xde ape nak buat after 12am, so gi la jugak. Malam ni ktorang try tempat baru, kat Karaoke Relau. Aku nyanyi tiga lagu je.

Kuar2 dari tempat karok, Khairy ngadu lapa. So ktorang pusing2 la mencari tempat makan. Dan seperti biasa, kat Penang ni, after 2am memang susah nak cari kedai makan selain mamak. Pusing punya pusing, last2 ktorang makan kat Subaidah je. Makan nasi lemak kat ctu.

Anyway, perjalanan semalam tak la best mana pun tapi sebab kuar ngn member yang kita rapat (dan juga peep2 n ponn2) so benda x best pun leh jadi best.





Warna Tema ktorang, itam merah




Khairy tu nak batuk la tu... Minum lagi air sejuk banyak2...




Khairy



Pah a.k.a Mama



Nat a.k.a Teyah



Nak dijadikan cerita, time kat Subaidah pagi tadi, banyak gile bapok n lopah lepak situ. Sampai2 Nat nak muntah tengok dorang weiyh. Aku lak sampai termimpi sorang bapok tu, rupanya paedophile.. Yucckkkssss.... Seram gila mimpi aku...

Cakap tentang mimpi, semalam (or pagi tadi) aku mimpi aku tengah main kejar2 ngan seseorang kat pantai... Hahah... Romantik gler... Hahah.. Choi punya mimpi... (Nat, ko jangan pecah lobang aku main kejar2 ngan sapa)... Hahah...

BTW, da sampai masa untuk ktorang start study... Exam da dekat... so better study uollss... Hahah..

YZYZ...

What's this?

You are currently reading Perjalanan Kelas Terakhir - Part 3 at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...