Please Click Me

Dappp Ehhh...

Saturday, May 29, 2010 § 2

Apabila kita akan mendapat sesuatu, kita tak akan mendapatnya dengan mudah, Pasti ada saja halangannya. Sama macam aku nak grad nih. Sebelum aku dapat scroll, banyak gila halangan aku nak tempuh. Tapi aku yakin, once aku da dapat get through segala benda nih, baru lah hasilnya nanti sedap. Kalau aku x dapat get through, maka aku akan gagal di tengah jalan. Tiga tahun beb study, sekali fail sebab benda2 remeh macam nih.

Pertama, aku fail satu paper. ZCT104 to be exact. Hasilnya, aku terpaksa buat KSCP walau macam mana sekalipun. Tapi disebabkan KSCP, maka tangga gaji aku jatuh dari 41 ke 17. Banyak woo beza dia. Kerja sama ja, tapi gred jatuh. Sebab 3 unit ja. Bersabarlah. Korang jangan nak mengada2 minta belanja dari aku, kalau x nak kena sepak.

Dalam proses nak buat KSCP tu pun punya lah banyak problems. Probs ni melibatkan dua Skul. Fizik dan Kimia. Fizik buat sistem manual. Kimia lak ikut sistem baru. Sekali dua2 clash, ktorang student ni la yang menanggungnya. Selama tiga ari kot aku turun naik turun naik ke Skul Fizik dan Kimia untuk setel benda nih. Nasib baek ada BamBam. Senang sikit aku nak bergerak. Dorang ni ingat macam aku takda kerja ja kat ofis nak mengadap muka diorang ja. Akhirnya, segala dah setel. Tinggal ari Isnin nih, nak bincang ngn Dr. Ng tentang kelas bagai. Harap exam dia bukan jatuh pada 11 atau 12hb Jun ja. Time tu aku da kena gi TOT PIMPIN dah. Kalau clash gak, fight agi la jawabnya. Huhuhu...


Sekarang ada satu lagi masalah yang aku terima. Aku riupanya ada hutang ngn Bendahari USM. Terpaksa la aku meminta ihsan daripada ayahanda aku dulu. Hmmm.. fight agi...

Gitulah.. Fight is my second name...

Ti bila dah suma setel dan aku berjaya grad..
barulah aku boleh cakap...

DAPPP EHHH...

Huhuhu...

YZYZ...

What's this?

You are currently reading Dappp Ehhh... at Hook Up with Syahmi.

meta

§ 2 Response to “Dappp Ehhh...”

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...