Please Click Me

FEVERISH

Monday, June 21, 2010 § 0

Actually aku da feel unwell since Rabu lepas. My throat a lil bit sore. Then Khamis tu plak, dapat perkhabaran kami akan pindah ke rumah kelamin [Rujuk post kat bawah]. Then malam tu ketika pemindahan berlaku, aku agak semput la jugak, It’s like something had block my lung. Masam nak asma ada jugak. Whether the dust or memang da ada benda yg sumbat, IDK. Then malam tu jugak, after pindah2 bagai, makan2 bagai, kami pun pergi la karok. Aku plak, amek lagu suma tarik2. Memang aku da rasa macam throat aku da macam nak luka. Aku biarkan je lah.

Jumaat, masuk ofis, aku gagahkan gak diri. Dengan feverish n throat yang macam nak membunuh. Tengah hari aku tdo tempek Bye Bye Fever [Solohin sebut Boo Boo Fever]. Rasa la kurang sikit. Bila masuk ofis, kol 4 macam tu, aku da rasa sangat berat, aku pun masuk bilik sembahyang, tdo. Heat badan memang da naek gila babi, sedar2 tdo jek, muka, mata aku da bengkak. Ni memang da kronik. Then balik tu aku sempat rembar Kool Fever ofis punya. Balik umah, tempek Kool Fever terus tdor sampai keesokan pagi. Memang aku agak terkejut gak arr. Demam mengejut macam tu. Nasib aku ni jenis yang tak melayan sakit. Kalau aku jenis yang manja time sakit, memang lama gak aku akan demam.

Petang Sabtu tu plak, boleh lak aku gi pasar malam ngn Kak Ika, jalan kaki lak tuh. Memang relief la lepas dapat jalan sambil peluh2 tu. So rasanya sekarang demam dah okey, just batuk2 je la lagi. InsyaAllah, aku akan sembuh sepenuhnya nanti.. Ewahh… Hahah..

So, post ni xdak gambar… Xdan nak amek gambar muka aku yang bengkak tu.. Haha.. Bubbye…
YZYZ..

What's this?

You are currently reading FEVERISH at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...