Please Click Me

Karok Bersama Mak Cik Elfa

Thursday, June 17, 2010 § 2






Gambar kat atas actually xda kaitan dengan tajuk post, saja nak letak. Haha. Nak tunjuk cologne baru, hand sanitizer dan jugak pencuci mulut aku semalam. Waffle doe... Hahaha...

Arini, Elfa da nak balik KL, so semalam YM2 ngan dia, ajak la kuar. Haha.. Sekali minah tu nak karok, maka bawak la karok. Mulanya Solihin tak nak sebab xdak keta, tapi aku menggunakan teknik kaki-di-pintu. Teknik ni memang betul ada tau, aku belajar dalam kelas psikologi.

Method dia simple je. Mula aku ajak Solihin kuar makan jek. Bila da bagi komitmen, ajak la kuar karok kat Pekaka. Dekat ja, dia bagi komitmen. Bila da kumpul, maka aku bagi offer lagi besar, karok kat Relau. Maka kebarangkalian untuk beliau menolak akan jadi rendah. Maka kami pun pergi la kat Sahabat. Sebelum tu makan2 dulu kat Nur Mutiara. Then dengan menggunakan dua bijik motor, kami pun pergi la ke Relau. Diingatkan, aku naek ngn Solihin, mak hayam naek ngn Elfa tau..Haha.. Selain teknik Kaki-Di-Pintu, ada jugak teknik Muka-Di-Pintu. Teknik ni plak, kita bagi tawaran yang besar lu, then baru kita kurangkan jadi semakin sikit. Hahaha... Tershare ilmu psikologi lak.. Hehehe




Elfa yang kononnya tak nak muka diamek gambar. Semua orang, ini adalah ELFARIDA SYAHFITRI SOESYAHRI EFFENDY... Hehehe



Setelah lebih dua bulan ke tiga bulan. Solihin kembali semula ke dunia karok... Hahaha...



Wuuuuuuuuuu... Mak Hayam.. Hahaha..




Ku di halaman rinduuu...
Hanya berpegang...
Bunga yang layuuu...





Cuba teka ni lagu apa, da sapa yang nyanyikan lagu ini... Hahah.. Lagu wajib Kerajaan Pun Boleyh Darul Tu Arrr, di bawah pimpinan Tuanku Wan Zul... Hahaha...


Bubye...

YZYZ... Hahah


What's this?

You are currently reading Karok Bersama Mak Cik Elfa at Hook Up with Syahmi.

meta

§ 2 Response to “Karok Bersama Mak Cik Elfa”

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...