Please Click Me

Sebelum Kena Bahan...

Friday, September 24, 2010 § 5


Before aku kne bahan oleh mamat ni, better aku bahan die dulu.. Haha.. Marilah kita namakan mamat yang aku nak bahan ni sebagai SuJu... hahaha... Pada sesiapa yang tak kenal apa dia SuJu tu, SuJu merupakan boy band kat korea. Kami sekarang tengah dengar lagu SuJu lam keta ari2.. Haha..




SuJu

Ceritanya antara si SuJu ni tadi dan jiran tetangga kami, biarlah kami kenalkan sebagai Pak Arab atau P.A

SuJu pun bersiap2, menempek gel rambut di telapak tangan. Dibawanya ke tandas untuk membentuk rambutnya yang mantap tersebut. Setibanya di tandas...

P.A: Hello
SuJu: Hello
P.A: Why do u comb ur hair?
SuJu: I'm not combing my hair, I'm just putting gel on my hair.
P.A: You don't have to comb ur hair...

(then it comes)

P.A: BECAUSE YOU ARE BEAUTIFUL...

HAKHAKHAKHAKHAKHAKHAKHAKHAK..............


Si SuJu ni beautiful rupanya.. hahahahah....

actually si SuJu ni tengah update blog sebab nak bahan aku.. tapi aku telah mendahului beliau.. Hahaha..

YZYZ....

What's this?

You are currently reading Sebelum Kena Bahan... at Hook Up with Syahmi.

meta

§ 5 Response to “Sebelum Kena Bahan...”

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...