Please Click Me

Almost six months

Thursday, November 11, 2010 § 1

It's been almost six months aku pegang post sebagai PKS atau Pegawai Khidmat Singkat. Today merupakan hari-hari terakhir. Aku tak tau nak cakap apa pun actually, sebab ada lagi beberapa orang pun akan meninggalkan ofis nih. So it's feel like nothing pun actually...

Kenangan, yeah for sure everyone ada kenangan masing-masing. So no need for me to stress that one out. Sedih.. hmm, not really because every ending is a beginning for something. Kalau nak bersedih, meaning aku bersedih untuk suatu permulaan, and sure it's not good. So what else left for me to feel. Yeah, it's feel nothing. Totally nothing.

Pada space yang cukup tarhad (purposely dieja sebegitu, jangan plak nak bahan keyh) ini, I wanna say thanks to every single person either korang da menyenang or menyusahkan aku sepanjang 6 bulan bergelar PKS. Terlalu singkat sebenarnya jumlah waktu itu untuk aku dan kami semua berasa berlagak. Maka jauhkanlah perasaan takbur dan riak dalam diri kami semua.

YZYZ

What's this?

You are currently reading Almost six months at Hook Up with Syahmi.

meta

§ 1 Response to “Almost six months”

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...