Please Click Me

Kajian Personaliti Diri - Kajian Dr. Lele

Wednesday, November 3, 2010 § 0


Aritu aku telah di'guine-pig'kan oleh Lele. Kononnya nak tanya sahaja. Macam la aku tak tau apa motif dia. Haha.. So banyak la hasil peng'guinea-pig'an tersebut.



Kalau tengok kat atas nih, dorang kata, (Dr. Lele tu arrr) kalau kita tengah cakap, mata asyik tengok atas, maksudnya kita ni sorang yang imaginatif, kalau tengok kiri kanan, maksudnya orang tu critil thinking, kalau tengok kanan sahaja, yang tu tak tau, pasai Dr. Lele tak abes ngaji lagi. Haha...

Hasilnya, menurut Lele, eh salah, Dr. Lele, aku ni sorang yang tak sensitif langsung. Waktu eksperimen tersebut, aku tak tengok bawah langsung. So aku nih tak sensitif. Bak kata die, SENSITIF tu tolak jauh jauh dari hidup aku.

Maka kalau korang nak berkawan ngan aku, terimalah hakikat aku ni tak sensitif. Hati kering. Menurut kajian Dr. Lele laa... Hahaha...

Anyway, aku tak sensitif ka, hati kering ka, it should not be a problem if u want to linger around with me. Aku tak kisah pun n aku tak pernah harap pun korang nak ban or reject or terima aku atas sebab tersebut. Aku rasa itu la kowt yang buat aku special compare to others. So ini pelajaran kite arini ye anak-anak, Syahmi ni tak sensitif.

YZYZ

What's this?

You are currently reading Kajian Personaliti Diri - Kajian Dr. Lele at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...