Please Click Me

KHATIMAH CINTA

Wednesday, November 17, 2010 § 0

Baru tadi aku terkarok lagu Khatimah Cinta, nyanyian 6ixth Sense. Lagu ni merupakan lagu yang digunakan untuk drama CHINTA yang aku dan rakan2 lain selalu follow tiap2 petang tuh. Banyak benda berlaku sepanjang aku follow cerita tu. Too many the ugly truth. Cerita dan lagu tuh sememangnya mampu bagi impak yang cukup kuat buat aku untuk beberapa hari, minggu atau bulan ini.

KHATIMAH CINTA

Oh kidung malam nyanyikan lagu
Rindu hatiku yang terpendam
Oh bintang malam lukis wajahku
Katakan aku pergi

Genggamlah cinta yang ku berikan
Simpanlah selalu dalam hati
Ku akan selalu dalam mimpimu
Menemani tidurmu

Sudahlah sudah
Ku harus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi
Biarku bawa seluruh cintamu
Ku dakap dalam tidur panjangku

Woooo... ooooo... ooooo...

Sudahlah sudah
Ku harus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi
Biarku bawa seluruh cintamu
Ku dakap dalam tidur panjangku

Peluk tubuhku
Kucup bibirku
Relakan saja aku pergi

I don't care what people might think or feel, but this is a part of my experience. Dari mula memfollow Chinta, I know it might give something back to me. I believe I fall for something for a reason. The same thing goes to Super Junior. I know I fall for 'em for a concrete reason. Bukan sebab suka2 sahaja. Cuma masa ja yang akan tentukan bila aku akan nampak reason2 tersebut. Dan apparently CHINTA da bagi nampak signifikannya dalam idop aku tiap2 petang (Isnin - Khamis) aku follow cerita tuh.

Aku really wanna put the story in here, nanti di kemudian hari, aku belek balik blog aku, then aku akan terkenang balik cerita dan orang2 yang pernah terlibat dalam pembikinan Sejarah Syahmi. Sama seperti ketika aku membelek blog2 lama aku, then aku pun teringat aku pernah rapat dengan orang itu, orang ini dan mengkaji what really happens now dalam sistem pengkawanan aku.

Hopefully kawan2 dalam hidup aku tak pernah putus. Biarlah yang pergi jauh itu terus pergi, tapi akan sentiasa berganti dengan yang baru. Biarlah aku berlagak DIVA, pentingnya agar kamu tahu what Syahmi made of.




YZYZ

What's this?

You are currently reading KHATIMAH CINTA at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...