Please Click Me

Misteri KAK LIMAH: Part 2

Friday, January 14, 2011 § 0

Owh, yang ini pun agak macam misteri jugak sebenarnya. Sebelum ktorang terjumpak misteri yang pertama tuh, ktorang ada terjumpak Salam dalam kereta Faiz, kununnya mahu pergi makan2. Ktorang terjumpa depan trefik lait. Pastuh sembang bagai, ktorang pun semua menuju ke arah haluan masing-masing.

Tapi kan seram la uols, bila Sapek kata Salam menafikan dia tak berada bersama rombongan jejak kasih Faiz pergi makan. Aku kata, kojaq Salam nih tak ngaku pi jalan-jalan. Kalau ya pun nak berbohong, tengok arr sapa dia yang dibohongi.

Tapi kejadian nih jadi makin seram bila Salam kata pada waktu kejadian (lebih kurang kol 1230am), beliau berada di Ismail Ikan Bakaq di Ivory nuuu haaa. Habes sapa dia yang berada dalam kereta Faiz tersebut. Aku tak nampak sangat muka, tapi dari segi bentuk perut dan warna baju, memang mirip Salam. Owh, sungguh seram. Walaupun Salam tiada alibi tapi aku terpaksa percaya dengan kata-kata Salam.

Maka, aku telah membuat konklusi sendiri, iaitu Kak Limah telah berubah bentuk dan menjadi seakan-akan Salam untuk mengganggu ktorang. Owh, serrreeemmm gler. Maka lepas nih, kalau nak tau itu adalah Salam atau tidak, sila cocok perut dulu. "PERUT SALAM" akan menceritakan segalanya. Kalau melantun-lantun, maka itu adalah Salam. Kalau keras semacam, mungkin itu adalah Kak Limah. Malatop Kak Limah sekarang, nak jadik Enjelina Joli ke? Boleh tukar2 identiti. Agent SALTlimah.. haha.. Malatop.

Adakah ini Salam ataupun Kak Limah. Hanya perut yang mampu menceritakan segalanya.

YZYZ

What's this?

You are currently reading Misteri KAK LIMAH: Part 2 at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...