Please Click Me

Uhhh, Been Online-less

Saturday, January 29, 2011 § 0

Huh, tiba2 laptop aku entah apa sakit tak leh buka. So memandangkan aku memang tak apdet dah ngan Facebook nih, so tak pa lah. Tapi aku sakit ati bila tak leh akses kepada email dan blog aku. Huh. Banyak informasi aku tertinggal kalau tinggalkan email dan blog aku. Facebook just a chaos. Bosan keyh membaca luahan hati maknusia2 dalam tuh. Hampeh.

So sekarang aku mengonlinekan diri menggunakan laptop kawan aku. Owh, what's happening in my life recently, puuun cam malas nak mengheboh dalam blog. Gtuh, banyak benda dah berlaku dan bakal berlaku. As always, aku lebih tertarik nak menulis benda2 lara dalam nih.

Apa dia benda lara yang berlaku, hentah lah memandangkan aku pun jarang nak melarakan diri. Haaa, tapi biarlah post ini tanpa intention di kala aku rasa meningtong.

Bye...

YZYZ

What's this?

You are currently reading Uhhh, Been Online-less at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...