Please Click Me

Jan To Feb Part I

Monday, February 28, 2011 § 0

Owh, saja saja mahu upload gambar yang terdapat lam henpon ku yang serba tidak berapa nak canggih ini... Dan saja juga untuk membahan sapa2 yang ada dalam phone aku... Hahaha... Ni antara gamabr yang aku sempat amek dari Januari sampai laaa Februari. Henjoy laaa,(kalau henjoy keyh)...

Aku jumpak semua ini pada pagi 3 Januari 2011 di salah sebuah 'KELINIK' di Kluang Johor. Nice kan, Pada zaman serba moden ini kita masih dapat lihat sesuatu yang serba lama dan klasik ini. Sangat suka.

Pencinta ikan tegar. Jalan2 di Tasco saja mahu melihat ikan. Boleh? Ko ada?

Owh, selepas 4 hari buka, terus ktorang datang menyerang TGV kat 1st Avenue. Best skrin dia, just seat jah yang tak berapa nak elok. Tegak sangat, dan serius masih bau kedai gih TGV nih. Da first TGV kat Penang.

Surat cinta aku kepada Solihin. Sebelum kuar dari bilik untuk beberapa ketika, aku tinggalkan surat ini. Saja nak membahan dia. Malas nak tinggai mesej. Siap tulis dalam keadaan tergesa2 dan sempat tinggalkan iklan suruh lawat blog aku.

Deni merupakan SU Agong MPP terkemaih. Suruh beli iPad kan senang nak buat kerja. Masuk DPP pun slide jah iPad. Baru kelleeesss sikit SU DPP kan. Bari ahli dewan dan speaker takot sikit kat SU.

Owh, ni sketch Kolam yang menang nombor tiga masa pesta Ponggal arituh. Meletop kaaannnn....

Kemeriahan Pesta Ponggal yang sangat 1Malaysia.

Kereta antik di pekan Sungai Petani. Terasa seperti kembali ke zaman silam okeyh.

Ni laaa driver aku masa nak gi interview kat Tanjung Bunagh arituh. Ktorang pergi pada pagi Thaipusam. Jam okeh jalan. Sampai tertido2 tunggu aku interview.

Pemandangan petangkala di Restu. Sempat jugak la menjadi warga Restu bua seketika.
Sambungan Part II

YZYZ

What's this?

You are currently reading Jan To Feb Part I at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...