Please Click Me

Jan To Feb Part II

Monday, February 28, 2011 § 0

Owh yeah, now meniba pulak untuk second part... Yeah, cam tak da kerja la plak kat ofis kan. Haha

Asal la cam suka sangat tengok Volswagen kan kan kan

Dah cam lama la plak tak jumpak mak cik yong tau foo nih. Hamboiyh...

Owh, jumpak kereta nih kat Jelutong (kowt). Sebok ja lah mak cik nih nak posing2 bagai kat kereta nih. Shuh shuh...

Ewwwhhh, mamak chop... eeewwwhhhhhhhhh.........

Macam dalam cerita Leech la benda itam lam air nih.. 

Issshhh, sapa la punya kerja nih. Kita bagi kemudahan, dorang sesuka hati jah nak sepah dan kotorkan... Hamboiyh, banyak cantik muka. Lokasi KONKOS...

Ni surat aku keluar yang betul betul keluar dari Restu. Haa, terus engkau menginap kat Jade view. Over sangat...

Bajet ala2 Girl's Generation ka uolsss... Hadoiyh...

Ni la pengacau2 yang telah mengklipkan rambut ku dengan klip rambut. Ingat aku patung apa?

Owh, ungguh lucah.. ada ka spell CALUN. Nampak sangat orang2 lama yang bertanding.. Agak2 ada tak parti Pro-Staff? Hahaha
YZYZ

What's this?

You are currently reading Jan To Feb Part II at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...