Please Click Me

Berangan Yang Tak Berapa Nak Menjadik

Monday, March 14, 2011 § 0

Yes, last post kononnya mahu buat tu, buat nih. Let's take a look, berjaya atau tidak. Hadoiy, Berangan nak lebeh. Hoho.

APA YANG AKU BERJAYA BUAT


  1. Bangun Awal. Memang aku bangun awal, tapi keluar dari lingkungan tilam sangat laaa lambat. Boleh, kol 10.30am baru laaa sibuk nak pergi kencing la, gosok gigi la.
  2. Breakfast entah ke mana, last2 aku buat brunch jah. Bajet tinggalkan nasi semalam sebab nak goreng pagi2 tuh. Hoh...
  3. Owh, tapi yang bestnya, memang aku sapu dan mop lantai rumah kowt. So, nampak laaa bersih dan berseri sikit2. Hehe.
  4. Nasib bangun tido kol 1030am, maka sempat la tengok Detective Conan. Dan sebab nak tengok kartun ni laaa, aku tak sempat nak masak breakfast. Hoho. Dah tau da apa maksud simbol pangkah, bulat dan segitiga tuh... Hehehe... Gumbira...
  5. Dan seperti yang aku dah gtau, aku x amek breakfast dan lunch. Aku gabung dua2 terus, senang. Hehehe.
  6. Owh, katanya nak buat surat2 Boss II, tapi sekali terbuat plak surat Boss I. Hmmm, tak pa la. Boleh la kan, asal ada buat sudah... Hohoho...
  7. Yaiy, berjaya cuci baju, walaupun mesin tu tak rinse bebetul. Kuwang hajaq, air bertakong. Terpaksa perah balik. Hampeh.
  8. Aku heran betol la, macam mana la plumber tempat aku tuh meniaga. Aku call boleh dia hang up aku? Sapa yang offer sapa nih?
  9. Huhuhu, sedih terlepas Boboi Boyz sebab sibuk copy surat. Tau tau dan kol 7.30 pm. Sedih laaaa....
  10. Ceyh, tak jadi pun nak round round USM. Sengal tol la minah tuh. Huh...


Owh, ini lah apa yang berlaku weekend. Berangan nak lebih, tapi at least beberapa KPI aku tercapai, okey la kan. Hehehe. Buhbye...

YZYZ

What's this?

You are currently reading Berangan Yang Tak Berapa Nak Menjadik at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...