Please Click Me

Hari Matahari

Sunday, March 13, 2011 § 0

Yeap, Sunday da pun masuk okeyh. Banyak benda yang kena dibuat pada Sunday ini. Maka aku telah mahu menyenaraikan, tapi cam malas nak kotorkan diari baru aku, maka aku buat di blog lah sahaja. Haha. Baru ala2 bajet hot kan, walaupun actually xdak sapa pun yang baca blog aku kan. Haha.

Apa yang aku mahu buat?
  1. Bangun awal
  2. Sediakan breakfast untuk diri sendiri (sweet kan)
  3. Sapu rumah dan mop lantai. Banyak rambut aku bertebar atas lantai nih
  4. Tengok Detective Conan, jam sebelas TV3. Hehe.
  5. Masak light light untuk lunch. Light ka nanti tuh
  6. Buat surat-surat yang Boss II aku suruh. Sapa dia boss boss aku, ada aku tulis dalam diari.. Haha
  7. Cuci baju
  8. Panggil plumber datang rumah. Letih dah berangkut guna cara konservatif
  9. Tengok Boboi Boyz. Gtuh... Hahaha
  10. Round-round USM bersama si sengal Didi
Owh, mampukah untuk dibuat? Kita tengok la sahaja nanti. Hohoho...
Buhbye

YZYZ

What's this?

You are currently reading Hari Matahari at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...