Please Click Me

SeX1Razzi: Mac Repap (Wrap-Up)

Thursday, March 31, 2011 § 0

Owh owh, Mac sudah pun mahu habis. Owh, jom mentengok gegambar yang aku snap snap sepanjang Mac nih. Aku rasa bulan nih sangat laaa panjangnya, pasai macam banyak jah kejadian yang berlaku.. Haha.. Jum Menengok...

Owhkeyh, memula bulan jah aku dah terpaksa berlari ke Bank Islam nuuuun di Bayan Baru, sebabnya Kad ATM Bank Islam aku dah hancur lumat dalam mesin ATM kat Bakti. Dengan berbantukan Cik Kak Fuzah, Pegawai Penyilidik Sosial yang meleps dari BHEPP, aku telah mempikan diri ke sana. Yesss, dapat kad baru okeyh.. Hahaha..

Owh, asal ari Sabtu jah, mula la kalut nak tengok gamak Hindi. Sebab aku tak tau nak buat apa kat umah. Ni semua pengaruh dari Kak Sayang dan Anis U3P la nih.. Hissyhh.. Hahaha...

Ekceli kejadian nih berlaku di Sungai Dua, pada ketika aku OTW ke TASCO nak membeli Nugget ngan Afif. What had happens pun aku tak tau.. Hahah...

Antara menu sarapan yang meleps dari Subaidah Dewan Budaya. Memperkenalkan, Roti Malaysia. Ada dua teloq goyang goyang...

Owh, berhati-hati di jalanraya okeyh. Ni masa aku ondewei ke UM. Gambar 1 adalah selepas terowong ada laluan menaik. Gambar 2 plak adalah satu eksiden yang berlaku dan gambar 3 adalah dinner aku di Burger King yang disponsor oleh Sektor (elaun makan laaa).. hahaha

Hindarkan budaya vandalisme. Aiyooo, jumpak kat RnR mana ntah. Gambar satu dok iklan daging. Apa sekarang juai dagin dalam tandas ka? Gambar 2 plak, hadoiy, "FERE SEVES".. hapa dia?.. hahah

Selepas tiga bulan setengah tak potong rambut, tadaaaaaa, aku telah memotong rambut. Serious aku rasa sangat kendu. Hahaha.. Sori, statement boleh mendatangkan muntah dan cacian... Hahaha

Nih, pandangan dari sisi, meleps tak? Hot tak?.. hahaha...

Ari berkumpulan bila Mak Hayam dari Labuan memaikan diri ke Pulau Mutiara. Haa, mana chief merangkap Pengurus UPPU nih, tak mai lagi.. hahah.. mai mai teruih buat kemaih spiking2 phone.. Haha.. Busy la pegawai baru.. Kena paham... Haha...

Owh okeyh, rupa-rupanya orang memaikan diri ke blog aku atas sebab aku ada post tentang Super Junior.  Hahaha, abes la orang cop blog aku nih blog gay.. Hahah..

Bila lima roti pisang bergelimpangan di atas meja. Pisang Epoll jah lagi yang belom bergelimpangan di atas meja.. Hahah.. Ktorang tak plan pun, tiba2 semua orang order benda yang sama. Hahah...

Sessi menelanjangkan Elfa sebelum hari perkonvoan beliau. Bila lagi nak bogelkan dia, masa nih laaa.. Hahah..

Serious, kowajaq toi laaa foreigner tuh. Depa ingat ni negeri depa apa.. Dok bisin bisin.. Sori laa, negara kami tak kena bom, so tak yah menyembang kuat2... Cakap pelan-pelan pun orang boleh dengar... Hahaha

Amaran, merokok membahayakan kesihatan. Haiy, banyak la plak kempen dalam blog aku kali nih.. Hahaha....

Haaa, ni lah hasilan MakYamJanz membuat clutch sendiri untuk dinner dia kat Bayview. Tak payah sebok nak menyopping, buat sendiri lagi meleps... Hahah, kain batik tuh beli kat Feringhi kat satu uncle cina nih yang sangat laaa pandainya berpantun. Nicol David dan Erra Pazira pun beli kain batik kat dia. Meleps la uncle tuh.. hahaha

Okeyh, pasnih senang la aku buat surat secara online.. Hahaha, tak yah dah print mrint bagai.. Hahaha..

Nih adalah makanan kedua termahai aku pada bulan ini. Eh, salah yang ketiga. Kalau guna duit sendiri yang kedua. Serious dulu benda2 macam nih la makanan harian, sekarang dah jadi makanan di kala terasa kaya sahaja. Hahaha... Nampak sangat aku dah miskin.. Hahaha..

Yeah, rumah aku dah ada periuk Astro Beyond. Dah boleh tengok drama Korea dan kartun. Ko ada? Tertagih la plak mahu mentengok Oh! My Lady dan My Girl.. Hahaha...

Padiya uncle nih, hidang teh tarik boh straw...

Serious, aku tunggu bas di depan Giant Bukit Gedong. Seronok sebab dah rasa free dan tak perlukan bantuan sesiapa.  Isu guna-mengguna pun dah tak naek. Haha...

Owh, mahu Like page RapidPenang lah di Pesbuk.. Hahaha...

Kelang sabun tertumpah sabun kaaa dalam Nescafe aku. Melampau-lampau laaa dia punya buih.. Hahaha...

Akhirnya depa kembali semula ke rumah asai depa iaitu ofis. Hahaha... Dah ada member baru katanya, iaitu si pencuci muka.. Hahah...

YZYZ

What's this?

You are currently reading SeX1Razzi: Mac Repap (Wrap-Up) at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...