Please Click Me

WEEKEND Datang Lagi

Friday, March 4, 2011 § 2

Yeah, weekend datang lagi. Bestnya weekend kali nih adalah, xda program BHEPP yang melibatkan aku. Maka boleh la nak rest rest nok oiy. Oleh itu, beberapa planning telah mahu dibuat okeyh untuk memastikan weekend kali ini best.

Uhh, actually sebenarnya aku mahu start tidak berbelanja bermula Sabtu. Tapi memandangkan aku telah terlupa untuk membawa wallet aku yang mengandungi duit ketika pergi kerja, maka aku telah bermula tidak berbelanja start Jumaat. Haha, okeyh apa. Tiga hari tanpa mengeluarkan duit. Minggu lepas boleh jah, minggu nih pasti boleh punya. Pasainya, aku malas nak berkeluar berjoli-joli bagai dan hanya makan makanan yang dimasak di rumah. Boleh begituh. Kat umah dah ada ayam atas peha, ikan kembong, telur, sayur, broccoli, haaaa, masak ja lah uolsss.

Memandangkan minggu lepas aku terlepas hampir separuh cerita Spider Man 3 sebab balik dari kelas tuisyen lewat sangat, minggu ni, aku akan pastikan aku menengok Kung Fu Panda, tepat pada masanya. Haha. Boleh? Aku tak kira, aku nak tengok jugak Kung Fu Panda. Rumah ada TV3 la katakan uols dan tu jah satu-satunya channel yang boleh tengok. Sedih dan gembira okeyh.

Disebabkan GABEM, aku tak boleh tengok Mujhe Dosti Karoge, maka minggu ni aku nak tengok jugak gamaq Hindustan yang ada Shah Rukh Khan tuh, apa ntah tajuk dia. Semalam tengok promo dia. Bersemangat okeh nak tengok wayang gamaq Hindustan.

Pastu nak tengok Majalah 3 lagi uolss. Boleh? Best okeyh. Pagi2 Ahad dan pagi2 Sabtu nak tengok kartun la uolsss, da lama tak tengok kartun kan. Pagi2 mai ofis memang PKS Keusahawanan ktorang *dalam kurungan Nadia pasang kartun, tapi tak dan nak tengok sebab geng capati mai ajak breakfast selalu. So selalu tak dan nak tengok. Weekend leeeeh masa nak tengok kartun kan.

Apa lagi ekh nak buat, owh macam nak tengok muvie la jugak, tapi di laptop la sahaja. Tak mau dah tengok kat wayang. Mahai. Dengan duit tengok wayang tuh, aku boleh buat beli beli barang rumah okeyh, lagi menjimatkan. Haha. Hambek ko dah jadi kedekut.

Tapi kunci bagi segalanya adalah, aku mahu bangkit tidoq lewat. Haha, biar padan muka aku.Tapi nanti kalu bangkit tidoq lewat, tak sempat tengok kartun, arrhh, aku bangkit tidoq sedikit lewat la kalu macam tuh. Hehe. Boleh? Boleh jaaahhh..

Hapa dia laaaa yang aku merapu meraban dalam nih. Okeyh, bye uolsss...

YZYZ

What's this?

You are currently reading WEEKEND Datang Lagi at Hook Up with Syahmi.

meta

§ 2 Response to “WEEKEND Datang Lagi”

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...