Please Click Me

Bazaar Ramadhan: Taman Tun Sardon is A Big NO

Tuesday, August 2, 2011 § 0

Owh, well, semalam aku telah mempergi ke bazaar Ramadhan di Taman Tun Sardon yang terletak nuuuun di Gelugor. Well, the food selection xde laaa variety sangat. Sangat sikit okeyh, then harga puuun, agak la mahal jugak. Berikut merupakan benda benda yang aku beli:


Nasi Lemak = RM1.20
Murtabak = RM 3.50
Kuih (2 Jenis) = RM 0.90
JUMLAH = RM 5.60

Okeyh, harga syiling aku adalah RM 5.00, tapi sekali, terbelanja sampai RM 5.60, so maknanya harga syiling aku pada hari ini, kenalah dikurnagkan kepada RM 4.40.. Haha, mampu ke?

Owh ya, btw, semalam petang-petang ketika mahu keluar daripada pintu pagar stadium, sementara menunggu traffic light tu, aku telah mendapat satu perkhabaran yang sungguh, sungguh, mengujakan. Alhamdulillah, maybe itulah Rizqi Langit Ramadhan. Syukur sangat kepada Allah. Kalau mahu tahu, tunggulah nanti, aku akan membuat satu post yang lain berkenaan itu sahaja. Ehe.
Owh, gambar anak kecil itu adalah anak Rossa. Namanya Rizky Langit Ramadhan. Hehehe.

Owh ya, memandangkan aku ni artis, maka aku nak announce jugak la yang semalam aku tido awal (!?). [Motif sangat nak cerita benda2 yang tak pelu macam ni kan]... Hahaha. Well, ni blog aku, suka hati aku laaa nak cakap apa. Tidak mendatangkan sebarang kecederaan terhadap emosi mahupun sosial ye tak?. Haha.

Owytey, setakat ini sahaja lah dulu ye. Memang aku rajin update hidup aku macam ni kan. Hahaha.

Buhbye,

YZYZ

What's this?

You are currently reading Bazaar Ramadhan: Taman Tun Sardon is A Big NO at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...