Please Click Me

I'm Gonna Steal Ur Girlfriend/Boyfriend

Saturday, August 20, 2011 § 0

Hehe, finally I have guts to do this post. Bajet la konon buat coming soon. Tapi tak tertulis pun. Yeah, now aku nak tulis. Real true story of mine. Memang aku selalu dicemburui oleh seorang boyfriend. Hmm, like I'm gonna snatch their GF or BF. Yeah.

Aku mula perasan benda nih since aku form 5 kowt. Sebelum tu ada berlaku atau tidak, aku tak sure. Tapi paling ketara adalah selepas form 5. Katanya siap warning2 aku guna SMS laaa, awek dia nanges2 laa aku kaco., macam2 laa Tapi tak sampai lagi laaa part nak bertumbuk bergaduh. Sebabnya aku tak kaco pun awek2 dorang. Sebab tu dorang xda alasan kukuh nak hantam aku physically. Kalau buatnya aku memang kaco betol2 nak caras memang lunyai gak la aku kena hentam.

Membawa ke matriks, ke Uni, hingga lepas da kerja. Hadoiyh benda ni memang selalu berlaku. Selalunya aku akan kasik warning mana2 girls yang dah berbalak tuh, kalo rapat ngan aku, aku suruh dorang explain betol2 kat balak dorang my position. Aku pernah suruh Ezzah explen kat balak dia kalo dia ada ajak aku kuar makan kaa, keluar kaa, takut dia cemburu. Walaupon balak dia ada sebut "TAK KISAH" tapi aku kisah kowt2 dia terasa.

Haaa, zaman dah kerja lagi laah. Aku paling takot naek keta berdua ngan Nadia. Hmm, yang ni lagi bahaya. Pasainya dia da nak bertunang dah raya nih. Mampuih aku kalo tiba2 bakal tunang dia nak cemburu. Tak selesa laaa. Kadang tuh, paksa budak2 PKS nih naek keta sekali ngan ktorang untuk elakkan perasaan kurang selesa. Tapi semenjak dah berkaki nih, lega laa sikit. Tak yah da naek keta ngan Nadia.. Hehe..

Selalunya aku akan kata aku nih GAY sebab tu rapat ngan pompuan. Saja nak bagi balak2 dorang tuh tak kuat cemburu sangat. Heiy tapi dorang still gak cemburu. Nak kata aku dah ada awek, hmmm aku lak jenis tak berapa nak suka berawek. Maka terima je lah.

Haaa, tapi yang paling best adalah bila ada sejenis maknusia yang berjantina sama dan suka ngorat jantina yang sama puuuuun cemburu kat aku gak. Haha, hadoiyh, sorry lah bila jantan atau anak ikan yang korang aim tu rapat ngan aku. Bukan salah aku. Dah dorang memilih untuk rapat ngan aku. Tak yah laa cemburu. Hmmm. Then bila aku berbual kaa atau nampak mesra kaa, tak kira la dalam alam nyata mahupun alam maya [seperti FB] itu tidak bermakna apa2. Tak yah laaa nak buat statement sangat. Kalau aku nak, aku makan jek. Tak payah nak pening Love Game yang entah apa2. So toksah risau. Aku tak kaco kawasan mana2 orang. Hoho.

Haha, agak bahaya sebenarnya post nih. Boleh menimbulkan kesentapan. Tapi kaaan, orang selalu fikir sentap dorang jah. Sentap aku pernah ke nak fikir. SENTAP kowt bila korang kata kat aku cuba nak merampas kaa, meruntuhkan kaa, atau cuba ngorat korang kaa. Hmm, antara penghinaan tahap yang tinggi jugak bagi aku. Maka kalau nak sentap ngan post nih, fikirkan sentap kat pihak aku gak.

Okeyh,

Buhbye..

YZYZ...

What's this?

You are currently reading I'm Gonna Steal Ur Girlfriend/Boyfriend at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...