Please Click Me

Post Terpoyo

Wednesday, August 17, 2011 § 0

Haha, udah lama tak online guna Laptop sendiri. Balik2 guna PC office atau Laptop PIMPIN. Hehe, sekali terbuka Laptop sendiri, ternampak la beberapa keping gambar tatkala aku 1st year dulu-dulu. Haisshh, poyo gila aku weah. Gambar ala2 bajet cute dan hensem katanya. Sindrom 1st year la katakan. Sahan tengah naek. Bila da jadik Super Senior nih, terpaksa laaa melepaskan title2 keramat seperti "Anak Ikan" dan sebagainya kepada yang lebih muda. Haha, pencen dah katanya. Haha. Baeklah, tok sah ngarut panjang, jom kutuk aku melalui gambar2 bajet cute aku. Hahaha...
Hehe, selepas abes matriks dan sebelum masuk USM. Atau lebih tepat, sebelum ayah aku bagi arahan mandatori untuk aku potong rambut sebab flight ke Penang keesokkan harinya... Hadoiyhhh...

Berada di Kuching International Airport. Kol 6 pagi okeyh, naek belon. Mengantok haih. Kol 3.30 pagi dah bekejaran gi airport. Aku rasa sangat poyo dan bajet gila tengok cara aku amek gambar.. haha..

Hari kedua ka ketiga orientasi dan lokasi adalah cafe CG. Junior paling mencapap katanya. Aku pun bajet ala2 DIVA la katanya bila kawan ngan ramai senior. Haish, bajet gila aku. Poyo poyo.. Haha

Rajin laaa, tapi first sem lagi dah meniru tutorial. Tak habeh2. Sapa suruh lambat buat, sekali dah terpaksa termeniru. Haiiyy...

Haa, yang ni pun perasan ala2 tourist konon. Jalan2 ke Padang Kota. Macam laaa aku nak grad dah minggu tu jugak nak kejar semua tempat2 kat Penang. Rilek2 sudah. Haha

Ko hengat time kuliah nak snap snap gambar laaa. Macam pandai sangat. Antara tema gambar kegemaran ramai. Sambil pala lentok2. Hadoiyyhhh, apa yang aku fikir masa amek gambar nih. Hahaha

Jugak antara Selca kegemaran ramai. Amek gambar sendiri dari bawah sambil kepala sarung Hood. Haha, kunun I'm the coolest kids in town laaa pakai hood. Haih, cam kimak adalah aku tengok.. Hahaha...

Kalau ada anugerah jenis senyum kegemaran pengambil gambar sendiri, mesti senyum macam ni akan menang. Pasainya, senyum macam ni kununnya (kununnya laaa) boleh menaikkan kekiutan muka. Banyak laaa engkau punya cute.. Hahaha...

Laaaggiiii, muka ala2 suci dan jambu. nak muntah aku tengok. Tolong laaaa, tolong laaaaa.. Tobat la cepat2.. haha..

Hah, ni ala2 nak tiru Korea laaa. letak nombor dua kat pipi. Ala2 cute laaah, walaupun sebenarnya macam nak penampar je tengok.. Haha..

Haaa, gambar kemestian budak lelaki yang perasan dirinya hensem dan HOT. Amek gambar sendiri pas potong rambut. Sebabnya, itulah masanya rambut dia paling cantek sekali (stylist dok buatkan). Kalau tak, sepesen tuuu la jugak rambut. Dah tu hair product, pakai Gel Brylcreem Mega Extra Hold pun takpa.. Haih.. (nasib sekarang aku dah pandai pakai spray, hair foam dll).. ahhaa...

Hih, please laaa. Muka cam nak minta kena sodok dengan batang cangkul. Katanya nak mengkitukan muka, tapi cam CILAKAK adalah. Kenapa laaaa aku amek gambar2 macam nih.. Apa yang aku fikirkan nih. Tak cute haih. Tok sah nak berangan laaa.. Haha..

LAGI, gambar kuliah. Kalau amek gambar kat kuliah tu, dia punya seri naek ka apa?

Hahaha, SELCA yang paling taik. Selca yang biasa aku tengok adalah kombinasi mata yang dibesarkan dan bibir ala2 nak senyum tak nak senyum dan mata disepetkan pastu bibir dimuncungkan. Haha, aku dok cari jenis yang kedua,tapi tak jumpak lagi. Haha

Cesss, zaman lampau aku, perut ku tidak boroi boyot dan geleber. Cilakak betol laaa... hahaha...
Hahaha, apa benda laaa aku nih. mencarut mengutuk diri sendiri. Aku sedar diri ropanya, selama nih aku nih seorang yang perasan dirinya hensem dan HOT. Hahaha, ramai kowt kat luar sana yang tak tau yang dia sebenarnya jenis yang macam aku. Gambar2 kat atas adalah bukti aku seorang yang poyo dan suka nak berlagak cute walaupun tak cute sebenarnya. Haha, sama2 lah kita menginsafkan diri. Tak yah laaaaa nak bajet HOT sangat. Okeyh????

Buhbye...

YZYZ

What's this?

You are currently reading Post Terpoyo at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...