Please Click Me

Not Big Fan of SNSD

Wednesday, November 23, 2011 § 0


Oh well, ni merupakan antara group korea yang paling berpengaruh la jugak.Mostly, market dorang tertumpu kat Korea dan kawasan sekitar macam Jepun, Thailand dan sebagainya. Asal dorang faymes ekh? Branding ja kowt rasanya. IDK, I’m not a big fan. So aku tak tau nak cakap macam mana. Kalau tanya Super Junior, tau la aku nak menjawab macam mana. Hak Hak.

Well, dorang da keluarkan full album yang keberapa entah, dengan single The Boys. Khabarnya single nih da market sampai ke US. Bagos laaa. Tapi kan, pada aku, lagu tu tak strong dan koreograpi tak catchy pun. Sekadar untuk loyal fans, boleh la, tapi untuk catch new fans, macam agak typical la. Aku terfollow SNSD ni pun actually sebab lagu Gee.

Meskipun begitu, aku memuji setiap ahli SNSD nih, sebab setiap dari dorang ada karisma dan karakter sendiri atas stage. Yeap, aku sebenarnya tak suka pun nak dengar lagu The Boys tu, tapi bila dorang perform live, yeap, dorang semua dapat attract aku. Dah tu karakter dorang berbeza2 plak tuh.

Rasanya, benda macam tu yang most entertainer kat Malaysia ni kena belajar. Bukan nak suruh tiru ala2 M-Pop katanya, tapi cukuplah dengan penghayatan dan karakter ka tats stage. Tak ada la karaoke sangat gaya kta buat performance. Kan Kan Kan.




Owyte

Buhbye

YZYZ




What's this?

You are currently reading Not Big Fan of SNSD at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...