Please Click Me

Ber'60s TV' Pada Tengah Malam

Saturday, February 25, 2012 § 0


[Post ini ditaip pada jam 12.45 pagi, 25 Februari 2012, dan dipublish pada sebelah paginya]

Homaigod, pada malam ini, aku sedang sibuk menyiapkan beberapa design yang perlu dipropose kepada boss aku. Menyelak jugak beberapa folder. Then bila da tak ada idea, mula laaa melilau browse segala folder yang ada kat laptop cap ofis aku nih yang baidewei tajaan daripada bajet APEX. Hek hek hek.

Sapa-sapa yang biasa membrowse laptop itu, pasti akan nampak folder SYAHMI SAHAJA. Yeah, dalam folder tersebut ada beberapa subfolder, dan salah satunya adalah Unit Latihan. Terkandung dalam Unit Latihan, ada PIMPIN Siswa dan PIMPIN Siswa Lanjutan. Owh, damn, terbuka plak folder PIMPIN Siswa. One thing leads to another, terbuka la plak lagi folder yang mengandungi gambar-gambar kat kem.

Tiba-tiba malam yang seronok sambil ditemani oleh rakaman konsert LMFAO, aku terbittom seketika. Apa taknya, memori duduk dalam kem datang balik. Serious aku rindu kem PIMPIN Siswa. Aku rindu ngan semua orang especially Haziq dan Eka yang tolong aku since dari lepas raya lagi (time tu termasuk gak Effa dan Umi ada tolong jugak). Juga kat Yap yang da dua tahun tolong aku buat sistem yang pelbagai (jangan ada sapa berani kaco sistem dia, aku da turun kuasa kat dia). Of course Mark yang dah tiga tahun dok kem sekali. Macam da xda muka lain da nak mengadap. Funny fact about me and Mark, even though ktorang dok satu kem selama tiga tahun, ktorang tak pernah kongsi tempat tido ka, tempat mandi ka, pinggan makan ka, kecuali satu kali dia pinjam baju aku.

For sho, orang-orang penting yang banyak membagi nasihat kat aku macam daddy (Dr.) Naza, Tok Wan, Kak Da, Cik Kak Fuzah (berleter tak berenti nih) selama tiga tahun aku buat PIMPIN Siswa. Tenaga penggerak yang lain yang sangat la banyaknya, rasanya kalau secara cumulative dari tahun pertama sampai la tahun ketiga, aku rasa ada hampir 100 orang secara keseluruhan yang tersangat banyak membantu aku.

Aku nak minta maaf andai kem aku tak semeriah kem orang lain, atau ada saja benda-benda yang boleh menyebabkan penggeraknya berasa uncomfortable, insyaAllah jika rezeki aku masih lagi mengendalikan PIMPIN Siswa, aku akan baiki segala kelemahan yang lalu.

Jika ada mana-mana penggerak yang namanya tidak disebut, bukan u guys tak penting, semua sama tara penting dengan sapa-sapa sahaja. Sebab ada lebih 100 nama, so penat laa nak mention satu-satu kan. Anyhoo, malam ni tido mesti mimpi korang semua. Dan seperkara lagi, what happens in camp, stay in the camp except game A**iB***i  . . . La La La. . . Pada kesempatan ini, layan lah lagu POKOK. Hek Hek Hek

Asyraf dan Asraf yang tak boleh duduk sekali. Ada jek benda nak gaduh, baek yang kecik baek yang besar, dua-dua tak mau mengalah. Penat tengok dorang nih gaduh. Hahaha

Kalo tahun lepas, gambar wajib aku tido ketika survival cooking tu adalah suatu kemestian. Yeah tahun nih aku  tak tido dah macam tahun lepas. Hek hek hek.

Encik Nurse dan Tokey Bas

Ceritanya kelaparan sementara nak tunggu budak-budak merunut malam. Kitorang pun melantak saki baki ayam KFC tengah hari sebelumnya. Haziq kata "Tak mau makan ayam tu, ada ULAT".

Adik dan Kakak yang tak berapa nak menjadik. Yeah, tangan yang gagah perkasa tu, adalah tangan aku. Hohoho..

Tok Wan dan koleksi topi-topinya yang pelik. Beliau dikelilingi oleh faci-faci yang vouge. Ada Umi, Shabi, Ical, Basri, Redza, Melah dan Mawar Berduri. Cuba carik, celah mana ada Melah?... Hehehe

Haaa, minah ni, adalah minah wajib CAPAP. No No No, bukan Kak Nisa, tapi yang hat sorang lagi tuh, yang tengah berdiri. Kalo tak capapkan kang, makin laaa dia bising. Info terkini, geran motor beliau yang hilang masa kat kem arituh dah jumpa balik. Tapi di kala kegembiraan itu, enset plak ilang.
Ohoiy, nanti2 aku update lagi. Hehehe.

Buhbye

YZYZ

What's this?

You are currently reading Ber'60s TV' Pada Tengah Malam at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...