Please Click Me

Kedai Makan Pelik

Tuesday, February 7, 2012 § 0

Finally aku terpanggil jugak untuk mengupdate story ini. Owh, baeklah, actually, kedai ni maybe dah faymes kowt dalam kalangan student USM, aku jah yang baru nak tau. Wooppss, aku merupakan alumni. Hohoho. Biarlah, fakta-fakta itu tidaklah penting sebenarnya. Lagipun aku still lagi duduk dalam USM kan. Hoho.

Maka memulakan cerita. Sebelum itu, Happy Thaipusam kepada sesiapa yang menyambutnya (gila cliche ayat).. Haha. Baeklah, makanya, aku telah diperkenalkan dengan satu kedai makan nuuu di Penang Road. Kedai ni dekat dengan area Sup Hameed, Line Clear, dekat dengan kelab-kelab malam kat Penang nih. Dekat jugak dengan Penang Bowl. Tapi nak mencariknya, haram jadah susah. Sebab kedai ni terperosok jauh nuuuun haaaaa. Kami berpusing-pusing mencari (termasuk perjalanan dari rumah aku, ke USM, ke menunggu orang) jah dah dekat sejam. Salah masuk simpang bagai la.

Setibanya di kedai itu, ternampak pulak classmate aku masa kat USM dulu. ter'reunion' seketika. Then pada malam itu, ahli-ahli rombongan pun start laaaa mengorder benda-benda yang pelik yang terdapat di kedai tersebut. Hidangan kat kedai tu seriously berbeza dengan kedai mamak yang laen okeyh.

Tapi untuk post kali nih, aku just tunjuk satu jah menu dalam kedai itu, iaitu Bandung Rock n Roll. Air bandung tapi ada milo tabur.
Gambar kurang jelas, pasai pencahayaan kedai tersebut sangat laaaa kurang. Hohoho.

Satu lagi keunikan kedai nih, adalah, dia punya waiter, yang tersangat laaa mesra alam. Dan mengira duit dengan cara yang sangat unik. Tapi kalo u guys nak tau lebih lanjut, boleh request aku bawak korang ke kedai tersebut. Hohoho. Baca banyak pun tak guna. Kena laaaa datang experience sendiri, ye tak?.. Hahaha

Baeklah, buhbye,..

YZYZ

What's this?

You are currently reading Kedai Makan Pelik at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...