Please Click Me

Mari Mengenal Saya

Wednesday, February 8, 2012 § 0

Owh ya, seperkara lagi tentang aku, yang mungkin ramai tak tau, aku seorang yang sangat laaaaaaa kuat NERVOUS. Lebih-lebih lagi kalau aku tengah buat sesuatu yang berada di luar kepakaran aku, atau pun meletakkan expectation yang terlalu tinggi terhadap kerja-kerja aku.

Weah, aku kalau drive, sangat nervous okey. Boleh mati enjin. Tambah lagi kalau jalan yang aku drive tu, jalan yang tidak biasa dilalui. Mampos engkau. Nak corner pun teragak-agak. Signal, sebatu lagi aku dah bagi.

Pastu, jantung aku cukup suka berdegup kencang tak tentu pasal. Compare kalau aku work out dengan aku nervous, jantung aku lagi kuat berdegup kalau nervous. Lagi satu kalau nak naikkan heart beat aku, cuba korang buat2 sentuh badan aku. Serious, kadang boleh berpeluh okeyh, bila terasa ada anggota badan orang lain terasa di atas mana-mana bahagian badan aku. Kadang kalau orang letak tangan kat bahu pun, aku boleh amek nafas panjang-panjang, sebab nervous. Haha.

Walaupun aku nampak tenang, dan konfiden, tapi di dalam ya Allah. Aku sangat gementar. Tersangat-sangat. Sebab tu la, when the package is this pretty, no one cares what's inside. Hahaha.

Buhbye...

YZYZ

What's this?

You are currently reading Mari Mengenal Saya at Hook Up with Syahmi.

meta

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...