Please Click Me

Archive for June 2012

Post Masa Cuci Kereta

Saturday, June 9, 2012 § 9


Banyak perkara yang berlaku sepanjang ketiada masaan aku blogging. Macam nak cerita satu persatu apa yang berlaku. Anyhoo, sekarang ni, aku tengah mencuci kereta. Yes, berapa lama dah aku tak cuci kereta. Baru lah ada masa nak mencuci pun sekarang nih. Lupakanlah perkara mencuci kereta. Kit a tumpu apa yang mahu cerita.

Sebenarnya, aku mahu bercerita pengalaman aku memusafirkan diri ke Kuching, yang dah berlaku laaaaaama dahulu. Then nak cerita pengalaman pertama aku pergi ke Kelantan. Cerita ceriti tentang pengalaman yang berlaku sepanjang aku travelling.

Seterusnya aku nak bercerita plak tentang pengalaman aku membuat lesen kereta. Owh, payah okeyh. Then nak cerita plak, macam mana aku membeli kereta. Ni pun agak payah sedikit sebenarnya. Tapi Alhamdulillah. Dapat gak. Cuma tinggal nak sustain kan sahaja.

Apa lagi ekh. Yes, nak cerita jugak pengalaman aku, sepanjang tiga tahun berPIMPIN Siswa. Sekarang da start masuk musim dah. PIMPIN Siswa tahun keempat sudah mula terasa bahangnya. Macam-macam dah berlaku. Opkos kena cerita kan.

Baeklah, campoq semua, dah ada lima cerita. Aku cuba untuk menulis kesemua cerita ini dalam masa wiken ini. Hohoho, Syahmi jangan malas yaaaa. Nak jugak update blog okeyh. Heheh.
Parent budak nih, patut dapat royalti, sebab ramai orang yang suka guna gambar Qaleesya . . . Hehehe

Buhbye

YZYZ

Please Click Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...